Davant de les diverses informacions aparegudes en els mitjans de comunicació després del partit disputat ahir davant del Real Madrid C. F., el Levante U.D. vol manifestar el següent:
1) Ressaltar el comportament exemplar de tots els nostres jugadors i cos tècnic durant el transcurs d'un partit celebrat en condicions molt adverses per a la pràctica del futbol i a les que el nostre equip va saber sobreposar-se amb professionalitat, entrega i esportivitat.
2) A la finalització del partit, l'actitud i el comportament dels jugadors, cos tècnic i membres del nostre equip van ser en tot moment correctes i impecables.
3) Destacar l'actuació dels nostres jugadors i cos tècnic en l'espectacular encontre d'ahir, pel seu entrega, lluita i competitivitat. Agrair el suport incondicional dels nostres aficionats que a pesar de la pluja van estar abrigant a l'equip durant tot l'encontre.
4) El Levante U.D. seguirà amb la seua filosofia de defensa dels valors que han fet que el nostre club centenari siga volgut i respectat pel futbol espanyol.