Skip to main content
Primer Equip
David Navarro: “Estic molt content de la meua incorporació al Levante"
There are no reactions yet. Be the first!

David Navarro, nou fitxatge del Levante U.D., torna a la Lliga BBVA després d'una experiència inconclusa en el futbol suís després del compromís adquirit amb el Neuchatel Suís durant el passat període estival. El defensor valencià es congratula pel significat que tanca l'entente firmada amb la societat que presidix Francisco Catalán. “Estic molt content de la meua incorporació al Levante", va advertir a manera de pròleg. El saguer retorna a una categoria i a un espai que coneix amb profunditat després de la seua etapa anterior en les files del València i Mallorca.

El futbolista espera amb impaciència omplir amb els tràmits pertinents i obligats en estos casos per a calçar-se les bótes i botar al terreny de joc. “Únicament falta realitzar la revisió mèdica i incorporar-me a treballar amb els meus companys”. David Navarro ja es maneja els temps establits. La jornada de demà pot confirmar el seu nou estatus com a jugador llevantinista. “Tant de bo em done temps de poder entrenar demà mateix amb l'equip”. Navarro va desitjar “bona sort” a l'esquadra blaugrana per al partit que, des de les 21.30 hores, enfrontarà al Levante i al Real Madrid en l'Estadi Santiago Bernabéu.