Skip to main content
Primer Equip
Diop, únic jugador advertit de sanció per al partit davant del Sevilla FC
There are no reactions yet. Be the first!

Diop és l'únic jugador llevantinista advertit de sanció per a la pròxima jornada en què els de Juan Ignacio s'enfrontaran al Sevilla FC, amb quatre cartolines grogues.

A més, Juan Ignacio Martínez tornarà a tindre a la seua disposició a Ballesteros, que es va perdre l'última jornada per acumulació de grogues.

Després del xoc davant del Granada, el llistat dels jugadors del Levante UD que compten amb targetes queda de la manera següent:

Juanfran i Juanlu tenen 3 grogues; Martins, Munúa i Michel sumen 2; mentres que David Navarro, El Zhar, Barkero, Iborra, Pedro López, i Chris tenen una.