El Benjamí A, campió del Torneig TORCAF Ciutat d'Alzira
There are no reactions yet. Be the first!
El Benjamí A del Levante UD es va proclamar el passat cap de setmana campió del Torneig TORCAF Ciutat d'Alzira. A més de l'equip llevantinista que es va alçar amb el Torneig, també va participar el conjunt prebenjamí i els alevins de l'entitat granota.
Estes dos últimes esquadres no van córrer la mateixa sort que els benjamins, però també van realitzar un gran paper en la competició i van portar el nom del Levante UD fins a l'última fase.
En el cas dels alevins, estos van caure derrotats en la tanda de penals de la semifinal, mentres que el prebenjamí es va classificar en segon lloc després de perdre també en penals en la final.