Skip to main content
Femení
El Femení començarà esta vesprada a preparar el partit enfront del RCD Espanyol
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení començarà a preparar des d'esta mateixa vesprada l'encontre corresponent a l'anada dels Quarts de Final de la Copa de la Reina, que li enfrontarà al RCD Espanyol diumenge que ve en l'Estadi Ciutat de València.

La plantilla llevantinista s'exercitarà esta vesprada, demà dimarts, el dimecres i el divendres en el Poliesportiu municipal de Natzaret, mentres que el dijous ho farà en el Ciutat de València. Tots els entrenaments donaran començament a les 17 hores.