Skip to main content
Femení
El Femení jugarà el diumenge el partit d´anada dels quarts de final de la Copa en el Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení arrancarà la competició de la Copa S.M. La Reina el pròxim cap de setmana davant del RCD Espanyol.

Així, el conjunt dirigit per Gustavo Duco s'enfrontarà el diumenge a les 12 hores al quart classificat de la Superlliga en el partit d'anada dels quarts de final i l'escenari que albergarà el dit compromís serà l´Estadi Ciutat de València.