Skip to main content
Primer Equip
El Levante, present en el pregó de la IXL edició del Trofeu Colombino
There are no reactions yet. Be the first!

La Casa Colom de Huelva va acollir la posada de llarg de la IXL edició del Trofeu Colombino. Este prestigiós i històric torneig, que reunix al Recreativo de Huelva, Pescara, Olhanense i Levante quedarà inaugurat esta vesprada amb  la disputa del duel que des de les 19.30 hores reunirà a la representació granota i a l'equip portugués. José Antonio Martín Petón, conegut periodista aragonés, va ser l'encarregat de glossar el pregó que anuncia l'inici d'este clàssic de l'estiu que s'acosta al primer mig segle d'existència. Petón, amb el seu personal i inconfusible estil, va estar acompanyat pel pianista Arturo Pareja Obregón que va posar música al seu discurs. En este acte van estar presents el propietari del Recreativo de Huelva, Víctor Hugo Mesa, el president de l'entitat degana, Pablo Comas, l'alcalde de la ciutat, Pedro Rodríguez, el delegat de la Federació Espanyola de Futbol a Huelva, José Antonio Fernández, així com representants del Pescara italià. Miguel Ángel Ruiz i Alberto Gil van conformar la delegació blaugrana en el pregó. Els llegats granotes van intercanviar presents amb els clubs i principals organismes presents en este esdeveniment.