El Levante UD vol mostrar el seu agraïment als nombrosos clubs de futbol, entitats esportives i diverses institucions que han fet arribar a l'entitat la seua felicitació per l'ascens a Primera Divisió aconseguit diumenge passat.
Des de l'entitat llevantinista agraïm sincerament totes les mostres de felicitació rebudes.