Skip to main content
Primer Equip
La plantilla tornarà als entrenaments demà dimecres en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla tornarà als entrenaments demà dimecres a les 10 hores en l´Estadi, després dels dies festius dels que ha disfrutat al conseguir l´ascens a Primera Divisió.

El planter té previst exercitar-se el dijous i divendres, en sessió matinal. Precisamente, serà el divendres quan l´equip partirà cap a Sevilla per a la disputa de l´última jornada.