Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD cel.lebrarà dimarts que ve un acte conmemoratiu del 40 Aniversari de l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD celebrarà dimarts que ve 27 d'abril un acte institucional, commemoratiu del 40 Aniversari de la inauguració oficial de l'actual Estadi Ciutat de València.

La Llotja VIP L´Alqueria serà l'escenari d'este esdeveniment, que a partir de les 19:30 hores reunirà els protagonistes de la mencionada efemèride i també als actuals components dels distints estaments de l'entitat llevantinista.

L'arquitecte del coliseu blaugrana, Juan Antonio Estellés; familiars del president de l'època, Antonio Román; jugadors del Levante UD i Valencia CF que van disputar el partit inaugural; autoritats polítiques valencianes; representants del Col·legi Territorial d'Arquitectes de València; exfutbolistes, exdirectius i exempleats de l'entitat llevantinista; patrons de la Fundació Cents Anys, amb el seu president José Manuel Fuertes al cap; el Consell d'Administració i el president del Levante UD; i els actuals empleats i jugadors del club són algunes de les persones que han confirmat la seua assistència a este esdeveniment.

El Levante UD, amb motiu del 40 Aniversari del seu Estadi en la present temporada, no ha volgut deixar passar l'oportunitat de rendir-li un merescut homenatge després que el 9 de setembre de 1969 s'inaugurara davall el nom “Antonio Román”, en referència al president de l'època.