Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD celebrarà el seu sopar de Nadal hui dimarts en Brassa de Mar
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD celebrarà el seu tradicional sopar de Nadal hui dimarts a les 21 hores en el Restaurant Brassa de Mar.

A este sopar nadalenc assistirà la primera plantilla llevantinista, el conjunt filial, l'equip femení i els empleats de l'entitat, a més del conseller Francisco Fenollosa, el director general, Quico Catalán i l'Administració Concursal.