Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD col·laborarà demà dimecres en la Col·lecta Anual Contra el Càncer
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD participarà demà dimecres 8 de maig en la Col·lecta Contra el Càncer amb la instal·lació d'una taula petitòria que estarà ubicada en la Plaça Porta de la Mar, des de les 9 h fins a les 14 hores.

La taula petitòria estarà presidida, com en anys anteriors, per Kika Ruiz Sanahuja, germana del conseller Miguel Ángel Ruiz, a més de les esposes dels membres del Consell d'Administració llevantinista, d'empleats de l'entitat, així com diverses integrants de la Penya llevantinista Dones d'Agustinet.

Durant tot el matí se n'aniran acostant fins a la taula petitòria per a col·laborar amb esta iniciativa solidària, els representants dels diferents estaments que componen l'entitat granota, com ara Consell d'Administració, patrons, integrants de la Delegació de Penyes, l'Associació de Veterans o distints patrocinadors del club.

Està previst que el Consell d'Administració del Levante UD i una representació de la plantilla acudisca a la taula petitòria per a recolzar este acte a la finalització de l'entrenament de l'equip.