Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD completa la seua segona sessió del dia en Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD s'ha exercitat esta vesprada en la Ciutat Esportiva en una sessió en què Luis García ha assajat el treball tàctic defensiu i ha finalitzat amb un partit triangular.

A més de la baixa ja coneguda de Miguel Pérez, que seguix al marge del grup, hui va haver d'abandonar la sessió el jove jugador del filial, Enrique, per una sobrecàrrega en el solege, i li va substituir Salinas.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà dimarts a les 9 h a Buñol.