Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD en AVE a Madrid després de firmar un acord amb RENFE
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD i RENFE han arribat a un acord de col·laboració pel qual l'expedició oficial del conjunt granota realitzarà diversos desplaçaments durant la present temporada en este mitjà de transport.

El primer d'ells serà el pròxim 22 de desembre a les 11:10 hores quan els llevantinistes es desplacen a Madrid en l'AVE, convertint-se així en el primer equip d'elit de la Comunitat Valenciana a inaugurar la nova línia d'alta velocitat València – Madrid.

Els desplaçaments que realitze el Levante UD amb tren en esta temporada, seran possibles gràcies al fructuós acord amb RENFE, que suposa l'inici d'una nova col·laboració per a la nostra entitat.