Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD va celebrar el seu tradicional sopar de Nadal
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va celebrar el seu tradicional sopar de Nadal en la nit d'ahir en el Restaurant Brassa de Mar.

Al sopar d'empleats va assistir la totalitat del Consell d'Administració, amb el president Quico Catalán, al cap, el president de la Fundació, José Manuel Fuertes, la totalitat de la primera plantilla, el conjunt filial, el femení, i els empleats del club, tant de les oficines com de la Ciutat Esportiva.

Quico Catalán va realitzar el brindis i va felicitar les festes nadalenques als granotes, desitjant tot el millor tant en l'esportiu com en el personal a tots els integrants de l'entitat.