Skip to main content
Femení
El Levante UD Femení 2013/2014 se posarà en marxa demà a Natzaret
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení començarà demà el treball de pretemporada. L'esquadra dirigida per Antonio Contreras es posarà en marxa per a preparar l'inici de Lliga amb tres cares noves. Leti, Olga i Guti s'han vinculat amb l'entitat llevantinista este estiu per a defendre l'elàstica blaugrana durant la present temporada i demà coneixeran les seues noves companyes i cos tècnic.

La plantilla s'exercitarà a les 19 hores en el Poliesportiu de Natzaret i continuarà treballant dijous i divendres a les 9 hores en el mateix escenari. Per al dissabte a les jugadores els espera doble sessió d'entrenament a les 9 i a les 19 hores.