Skip to main content
Primer Equip
Morales jugarà cedit en l'Eibar la pròxima temporada
There are no reactions yet. Be the first!

Levante UD i SD Eibar han arribat a un acord pel qual José Luis Morales jugarà cedit la pròxima temporada en el conjunt armer, en Segona Divisió.

El madrileny, que complix la seua tercera temporada en el Levante UD, es va guanyar la renovació el passat mes d'abril per dos temporades més, amb altres dos opcionals, després de completar dos campanyes fantàstiques en el filial de José Gómez en les que va jugar més de 80 encontres i va anotar 22 gols.