El Levante UD Femení canviarà esta vesprada el terreny de joc pel pavelló de Natzaret
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD Femení s'ha vist obligat a canviar els seus plans d'entrenament a causa del fort vent. El conjunt llevantinista s'exercitarà esta vesprada en el pavelló del Poliesportiu municipal de Natzaret, en compte de fer-ho sobre el terreny de joc d'estes instal·lacions, de 16 a 17 hores.
L'equip dirigit per Rafa Aranda realitzarà demà divendres l'última sessió de treball de la setmana per a ultimar els detalls de cara a l'encontre que disputarà el diumenge a les 12:45 hores davant del Rayo Vallecano en el Camp Nuestra Señora de la Torre.