El Levante UD Femení s´imposa al Rayo Vallecano (3-2)
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD Femení s'ha imposat per 3-2 al Rayo Vallecano en l'encontre disputat esta vesprada en el Poliesportiu municipal de Natzaret i que ha suposat el segon partit amistós de la pretemporada.
Les de Rafa Aranda tenien davant de si un dur rival com és el vigent campió de Superlliga, però les llevantinistes s'han mostrat superiors en tot moment. Tant és així que les locals han arribat a estar per davant en el marcador amb el resultat de 2-0, gràcies als gols anotats per Alicia González, des de fora de l'àrea, i Anabel, després de rematar de cap un servici de cantó executat per María.
El conjunt madrileny ha empatat abans d'anar-se al descans i darrere de la represa l'equip granota ha anotat el tercer tant que li ha servit per a proclamar-se vencedor del compromís. María de falta ha sigut la protagonista d'este últim gol.
Thais, Sonia Prim, Anabel, Maider, María Fernández, Judith, Montse, Alicia González, Naiara, Esther i María Pérez van jugar en la primera mitat, mentres que Yasmina, Iris, Tamara, Nuria i Yana van participar en la segona.