Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD i Nautalia oferixen la possibilitat de viatjar a Getafe el dissabte en AVE
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD i l'Agència de Viatges Nautalia oferixen als aficionats llevantinistes la possibilitat de viatjar el dissabte a Madrid en AVE per a presenciar l'encontre que el conjunt de Lucas Alcaraz disputarà a les 20 hores en el Coliseum Alfonso Pérez davant del Getafe CF.

L'anada es realitzarà el dissabte a les 11:10 hores, amb arribada a Madrid a les 12:48 hores, mentres que el tren de tornada partirà des de Madrid a les 23:35 hores, amb arribada a València a les 01:15 hores. A més, es posarà a disposició dels aficionats que viatgen en el tren un autobús que els traslladarà des de l'estació d'Atocha fins a l'Estadi a les 17:30 hores i realitzarà el trajecte invers a les 22 hores.

De manera opcional, aquelles persones que ho desitgen podran contractar una visita guiada per Madrid al preu de 6 euros que tindrà una duració d'1 hora i 45 minuts.

El preu del desplaçament (AVE d'anada i tornada + autobús des d'Atocha fins al Coliseum Alfonso Pérez i viceversa) tindrà un cost de 99 euros per persona. Per a poder realitzar el desplaçament serà requisit indispensable adquirir l'entrada per a l'encontre abans del divendres, acudint a les Taquilles del Ciutat de València per a comprar la localitat de la Grada Visitant (30 euros) o adquirint pel seu compte l'entrada de qualsevol altra zona.

Formes de reservar el desplaçament:

-Acudir a qualsevol d'estes oficines de Nautalia, on es tramitarà la reserva.

*C/ Paz, 36 (València)

*C/ Jesús, 25 (València)

*C/ Ángel Guimerà, 31 (València)

*Avda. Burjassot, 113 (València)

*C/ Gaspar Aguilar, 43 (València)

*Avda. Blasco Ibáñez, 96 (València)

*Centre Comercial Aqua (València)

*Avda. 9 de Octubre, 91 (Port de Sagunt)

*Avda. El Vedat, 73 (Torrent)

*Centre Comercial Gran Turia (Xirivella)

-Enviant un correu electrònic a eventos.deportivos@nautaliaeventos.es indicant el número de persones, noms, cognoms i DNI i un telèfon de contacte.