Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD inaugura l'exposició de fotografies commemorativa de l'ascens del 63
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD commemorarà este cap de setmana el 50 aniversari de la consecució del primer ascens a Primera Divisió amb la presència de deu integrants de la plantilla de la temporada 62/63 en l'Estadi Ciutat de València.

Durant esta setmana, el club està duent a terme diverses iniciatives per a homenatjar els herois del dit ascens. Una d'elles s'ha posat en marxa este matí amb una exposició de les fotografies de l'encontre de l'ascens, que es va disputar el 2 de juny de 1963 en el camp de Vallejo, i de la posterior celebració.

Tots aquells aficionats que vullguen veure esta exposició poden acudir a la Llotja VIP L´Alqueria en horari d'oficines. L'entrenador Juan Ignacio Martínez ha realitzat este matí la roda de premsa prèvia a l'encontre del Real Betis en este emblemàtic escenari.