El Levante UD inicia demà la seua participació en el COTIF
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD inicia demà divendres la seua participació en la XXVI edició del Torneig COTIF Sub-20 de L´Alcúdia. Un combinat de jugadors del filial llevantinista i del Juvenil A representaran a l'entitat en la dita competició, en la que han quedat emmarcats en el Grup A junt amb la Selecció de Japó, el Villarreal CF i la Selecció de Brasilia.
Els jugadors del Levante UD B Saúl, Víctor García, Mossa, Salinas, Lois, Pascal, Omar, George, Llácer, Mono, Alberto i els futbolistes del Juvenil A Paredes, Ferran, Marchante, Óscar Pozo, Jesús Roig, Gozalbo, Jalid, Santafé i Francesc seran els que defendran els colors blaugranes en el COTIF Sub-20.