Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD ja prepara l´encontre davant de l´Albacete
There are no reactions yet. Be the first!

El planter llevantinista s'ha exercitat esta vesprada en la Ciutat Esportiva de Buñol en un entrenament en què els jugadors han realitzat possessions i tres partits de futbol de temps reduït.

En esta sessió no han participat ni Samuel, amb sobrecàrrega en el bessó dret, ni Ángel, que continua treballant al marge amb el recuperador ultimant la seua posada al punt després de la seua lesió. A més, Robusté va haver d'abandonar l'entrenament per unes molèsties en els isquiotibials, mateixa zona on ja va patir la passada lesió muscular.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà dijous a les 17 hores a Buñol.