Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD, premiat amb el guardó "Valencianos en la Onda" de Onda Cero Radio
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha sigut premiat per Onda Cero Radio amb el guardó "Valencianos en la Onda", en la categoria d'esports.

Estos premis, que atorga anualment Onda Cero Radio, s'entregaran el pròxim 12 de novembre a les 20:30 hores en la IX Gala "Valencia en la Onda" que se celebrarà en l'Auditori Mar Rojo de L´Oceanogràfic de València.

El Levante UD estarà representat en esta important cita pel seu director general, Quico Catalán, el conseller Francisco Fenollosa, el tècnic Luis García Plaza, i per jugadors de la primera plantilla.