Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD presentarà a Gomis i Babá demà dimecres en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD presentarà a les seues dos últimes incorporacions demà dimecres a les 13 hores en el Ciutat de València. Tant Gomis, que arriba per a les dos pròximes temporades, com Babá, que ve cedit pel Sevilla FC per a esta temporada, han rubricat els seus contractes després de superar el reconeixement mèdic.