Skip to main content
Fútbol Base
Els alevins del Levante UD, enquadrats en el Grup G en el Mundial de Futbol Aleví
There are no reactions yet. Be the first!

Els alevins del Levante UD ja coneixen els rivals a qui s'hauran d'enfrontar en el Mundial de Futbol Aleví, on representaran a Espanya després d'haver guanyat el passat mes de juny la 2a Copa d'Espanya Aleví Danone Nations Cup Fundació RFEF.

Els llevantinistes han quedat enquadrats en el Grup G amb Ucraïna, Romania i Aràbia Saudí.

Un total de 32 països participaran en el Mundial de Futbol Aleví i més de 400 xiquets i xiquetes viuran esta experiència inoblidable. El torneig tindrà lloc a Londres del 4 al 7 de setembre amb la presència de Zinedine Zidane, ambaixador del torneig, que assistirà per a mostrar el seu suport al futbol base internacional.

Els alevins del Levante UD són els encarregats de representar a Espanya en esta edició després de guanyar el passat 23 de juny la 2a copa d'Espanya Aleví Danone Nations Cup Fundació RFEF en l'Estadi Cornellà El Prat, on es van imposar per 0-1 al RCD Espanyol.