Skip to main content
Primer Equip
Juanfran es retira de la sessió per molèsties físiques
There are no reactions yet. Be the first!

Juanfran no ha finalitzat el segon entrenament de la setmana que el grup ha desenrotllat en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol des de les 9:00 hores. El lateral esquerrà ha completat el primer tram de la sessió, si bé s'ha retirat, com mitja preventiva, en la segona com a seqüela d'unes molèsties físiques derivades de l'encontre que diumenge passat va enfrontar al Levante i al Barcelona sobre el verd del Camp Nou. Juanfran s'ha sotmés a tractament de fisioteràpia. Per la seua banda, Pape Diop seguix va inserir en el procés de recuperació de la lesió en el turmell esquerre que li va impedir participar en l'estrena de lliga davant de l'esquadra catalana. El centrecampiste no ha botat al terreny de joc i ha rebut tractament de fisioteràpia en la sala mèdica de Buñol. Nong i Chris Lell, absents en la citació davant del conjunt blaugrana, han treballat amb normalitat junt amb la resta del bloc.