Skip to main content
Primer Equip
Babá i Rémi Gomis s'exerciten amb els seus companys en les instal·lacions de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

Babá i Rémi Gomis s'han exercitat este matí amb la resta dels integrants del planter blaugranes en la sessió de treball col·lectiva desenrotllada en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva des de les 9:00 hores. L'atacant, cedit pel Sevilla, i el centrocampiste, firmat en propietat, ambdós d'origen senegalés, han conegut a la totalitat dels components de la primera plantilla minuts abans de botar al verd. No és la primera experiència conjunta sobre el verd de Buñol. Les noves incorporacions de l'entitat granota van treballar en la jornada vespertina d'ahir, si bé l'entrenament va reunir, principalment, a aquells futbolistes en fase de recuperació de molèsties físiques de distintes consideració. Babá i Rémi Gomis es traslladaran a la conclusió de la matinal a l'Estadi Ciutat de València per a complimentar, des de les 13:00 hores, el protocol que certificarà la seua presentació oficial com a futbolistes vinculats al Levante. A la vesprada, tornaran al terreny de joc del coliseu d'Orriols per a executar la segona sessió de la jornada que el bloc desenrotllarà des de les 18:00 hores a porta tancada.