Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD realitza una sessió de treball físic
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha continuat en el matí de hui amb els entrenaments de pretemporada. La plantilla s'ha posat a les ordes del preparador físic, Estanis, i ha realitzat un circuit de força i resistència. Posteriorment s'ha dividit al grup en tres equips per a treballar possessions.

La novetat en la sessió de treball ha sigut la presència de Ángel, qui en la vesprada d'ahir no va poder acudir a Bunyol afligit per una gastroenteritis. El futbolista ha realitzat un treball més suau que els seus companys.

L'equip de Luis García tornarà esta vesprada a la Ciutat Esportiva per a exercitar-se a les 19 hores i demà diumenge ho farà en una única sessió que se celebrarà a les 9 hores.