Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD realitzarà demà divendres la tradicional ofrena floral a la Mare de Déu dels Desemparats
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD visitarà demà divendres a les 13 hores la Real Basílica Nostra Senyora dels Desemparats per a realitzar la tradicional ofrena floral de principi de temporada a la patrona de tots els valencians.

L'expedició llevantinista, encapçalada pel president Quico Catalán, estarà composta per la totalitat dels jugadors i cos tècnic del primer equip.