Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD rebrà dimecres que ve la Medalla d´Or de la ciutat
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD rebrà dimecres que ve, per part de l'Ajuntament de València, la Medalla d'Or de la ciutat.

A l'acte, que se celebrarà a les 12 hores en l'hemicicle del consistori valencià, assistiran en representació de l'entitat llevantinista el conseller Francisco Fenollosa; el director general, Quico Catalán, que serà qui arreplegarà el guardó; un dels capitans de la primera plantilla, Sergio Ballesteros; i una de les capitanes del Levante UD Femení, Ruth García.

Així mateix, el president dels Veterans, Vicente Latorre, estarà present en l'esdeveniment en representació dels exjugadors llevantinistes, i Ricardo Gimeno, president de la Delegació de Penyes, acudirà com a representant de l'afició.