El Levante UD s´exercita en sessió vespertina a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD seguix amb els entrenaments de pretemporada i esta vesprada va completar la segona de les sessions prevista per a hui.
Si en l'entrenament del matí els llevantinistes havien realitzat únicament treball físic, els de Luis García van dedicar la sessió vespertina íntegra al amb baló, amb possessions, accions combinatives i futbol reduït.
Igual que este matí, Miguel Pérez i Cerra van treballar al marge del grup, amb el recuperador Félix Vicente, encara que podrien incorporar-se amb la resta del planter demà dimecres.