Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD tornarà al treball demà dimecres a Bunyol
There are no reactions yet. Be the first!

La totalitat de la plantilla llevantinista tornarà als entrenaments demà dimecres a les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol.

En la sessió de hui dimarts, el grup es va dividir en dos; per un costat els jugadors que van disfrutar de més minuts la passada jornada es van exercitar en Grava Sport a primera hora en una suau sessió, mentres que la resta va participar del partit d'entrenament davant del conjunt romanés FC Brasov.

Únicament Samuel no va treballar amb cap dels dos grups ja que continua en ple procés de recuperació amb sessions de fisioteràpia.