Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD va participar en la IV edició del ?Horchata and Twitts?
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va participar dimecres passat en la IV edició del “Hochata and Twitts”. L'entitat llevantinista va explicar en este esdeveniment, que es va celebrar en el Suc de Lluna del Mercat de Colom de València, com utilitza la xarxa social Twitter i els motius que li van portar a començar a usar-la.

Baix el títol “Deporte/-istas en Twitter”, el Levante UD va oferir el punt de vista d'un club de futbol, junt amb el representant del Power Electronics que va donar la seua perspectiva des del basquetbol.

Fotografies: Marga Ferrer