Skip to main content
Primer Equip
El Zhar s´incorpora als entrenaments en la sessió matinal a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

El Zhar s'ha incorporat als entrenaments durant la primera sessió de la setmana desenrotllada en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva. L'atacant va completar la jornada junt amb els jugadors amb menor presència i minuts en el partit que ahir va enfrontar al Levante davant del F.C. Barcelona en el Camp Nou. Nabil El Zhar no va estar present en els duels davant del Màlaga i Barça per unes molèsties en l'adductor que no li van permetre exercitar-se al mateix ritme que la resta dels integrants del planter blaugrana. La matinal a Buñol va estar marcada per la disputa del duel davant del grup que prepara Luis Enrique. De fet, els jugadors titulars en el coliseu blaugrana van realitzar un entrenament de recuperació sobre el camp número u del complex esportiu. La resta de la plantilla va augmentar les càrregues establides sobre la superfície verda del camp número dos. Sissokko es va retirar minuts abans de la conclusió del matí després de rebre un colp en el peu dret. Per simple prevenció, es va preferir que el centrecampiste anara als vestuaris. Per la seua banda, Pedro López va efectuar un treball personalitzat per molèsties físiques. El grup tornarà als entrenaments el dimecres des de les 11.00 hores en les instal·lacions de Buñol.