Skip to main content
Primer Equip
Els llevantinistes s'han exercitat este matí amb les baixes de Pallardó i Rubén
There are no reactions yet. Be the first!

La primera esquadra granota s'ha exercitat este matí en la Ciutat Esportiva de Bunyol, en una sessió en què Luis García ha treballat íntegrament amb baló i els jugadors han disputat un partit reduït.

El tècnic madrileny no ha pogut comptar amb Pallardó i Rubén en esta sessió, encara que en principi podrà tindre als dos a la seua disposició per al encontre del dissabte.

El centrecampista valencià ha hagut de retirar-se per una sobrecàrrega en el recte anterior de la cuixa dreta, mentres que l'asturià patix unes molèsties en el genoll dret.

Els servicis mèdics han informat que tant Rubén com Pallardó realitzaran demà treball al marge per precaució, però que estaran disponibles per al dissabte.