Skip to main content
Primer Equip
Els llevantinistes tornaran als entrenament demà dimecres en doble sessió
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla del Levante UD tornarà al treball demà dimecres en sessió doble. Al matí, els de Luis García s'exercitaran a les 9:30 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol, mentres que a la vesprada ho faran a les 18:30 hores en l'Estadi Ciutat de València.

Al terme de la sessió, tot el planter junt amb el cos tècnic assistirà a la presentació de les equipacions oficials per a la temporada del centenari que se celebrarà a les 20:30 hores en Brassa de Mar.