Skip to main content
Veterans
Els Veterans guanyen per 5-2 a l´Arsenal Supporters Club d´Anglaterra
There are no reactions yet. Be the first!

Els Veterans del Levante UD es van imposar per 5-2 en l'encontre amistós disputat divendres passat davant de l'Arsenal Supporters Club d'Anglaterra.

Els jugadors que van defendre l'elàstica llevantinista van ser Miguel Ángel, Cervera, Félix Carvallo, Alan, Granell, J. Requena, Monti, Álex, Gómez, P. Ariño i Vicentín. També van jugar Latorre, Mata, Ródenas i Jovi.

Vicentín -2-, Latorre -2- i Mata van ser els autors dels gols del conjunt granota.