Skip to main content
Femení
Emotiva despedida de Maider Castillo en les instal·lacions de Natzaret
There are no reactions yet. Be the first!

La capitana Maider Castillo va disputar este matí davant del Rayo Vallecano el seu últim encontre com a local. La jugadora va anunciar esta setmana la seua retirada una vegada finalitze la temporada, per la qual cosa, pel fet que els Quarts de Final de la Copa SM La Reina enguany es disputaran a Madrid i la Fase Final a Melilla, la central hui s'ha despedit de tota l'afició incondicional que acudix cada cap de setmana a les instal·lacions de Natzaret.

Directius, familiars i amics han volgut estar al costat de la futbolista que durant 14 temporades ha defés amb orgull, casta, dedicació i gran professionalitat l'escut i els colors del Levante UD. A la conclusió de l'encontre, les companyes li han mantejat i ha rebut unes afectuoses paraules del president Quico Catalán.

Recordem que el club li rendirà homenatge el cap de setmana del 23-24 de maig en l'encontre que disputarà el Levante UD davant de l'Elx CF en l'Estadi Ciutat de València davant de tota l'afició llevantinista.