Skip to main content
Atlético Levante UD
Fernando López, "Fer", nova incorporació per al Levante UD B
There are no reactions yet. Be the first!

Fernando López, “Fer”, s'ha vinculat amb l'entitat llevantinista per a formar part de la plantilla del Levante UD B. El centrecampista recala en el club d'Orriols procedent del RCD Mallorca B, on va arribar a mitjan temporada passada. Va disputar 16 encontres i va anotar dos gols. El madrileny va començar la campanya en l'Atlètic de Madrid B, equip amb què va arribar a jugar 9 encontres i va marcar 1 gol. Fer va jugar anteriorment en diversos equips de les Categories Inferiors de l'entitat matalafera.

El nou jugador granota ha conegut els seus nous companys i cos tècnic i ja està a les ordes de l'entrenador José Gómez.