Skip to main content
Primer Equip
Gardeazábal Gómez dirigirà l´encontre CD Numància-Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

Gorka Gardeazábal Gómez (18-08-1972, Bilbao) ha sigut el col·legiat designat per a dirigir l'encontre de divendres que ve que enfrontarà a CD Numància de Sòria i Levante UD en l'Estadi “Los Pajaritos” a partir de les 21 hores.

Este col·legiat del comité basc, que complix la seua quinta temporada en la categoria de plata del futbol espanyol li ha arbitrat cinc encontres al Levante UD en la seua història.

En la present campanya ho ha fet en tres ocasions; davant del Cádiz CF a casa (1-1), on va amonestar Robusté, Pallardó i Cendrós, davant del Castelló en Castalia (0-0), amb amonestacions a Xisco Muñoz, Juanlu i Rubén, i davant de Las Palmas en el Ciutat de València (1-1), amb grogues per a Xisco Muñoz i Juanlu.

En la campanya 05/06 va impartir justícia a casa davant del Lleida amb victòria dels llevantinistes per 2-0 (gols de Carmelo i Harte), finalment va dirigir en la campanya 08/09 amb victòria per 3-1 davant de l'Albacete Balompié (gols de Geijo-2- i Tena).

En la present temporada ha dirigit un total de quinzes encontres que es van saldar amb cinc victòries locals, sis empats i quatre victòries visitants. Ha mostrat 48 targetes als locals per 48 als visitants, amb una mitjana de 6,4 cartolines per partit, i hi ha assenyalat únicament un penal favorable als visitants.

Gorka Gardeazábal Gómez estarà assistit per Raúl Gago Santaolalla i Ricardo Peñafiel Montalvo, ambdós del col·legi basc, mentres que de quart àrbitre Berjano Ariztegui, del comité navarrés.