Skip to main content
Primer Equip
Ja estan a la venda les accions de la Fundació Levante UD Cent Anys
There are no reactions yet. Be the first!

Ja estan a la venda les accions de la Fundació Levante UD Cents Anys, després de l'acord del patronat aconseguit el passat 15 d'abril pel qual es procedia a la venda d'un màxim de 23.963 accions del Levante UD SAD per un preu unitari de 67,80 euros.

En esta primera fase les accions es vendran des de demà dimecres 15 de maig fins al pròxim 7 de juny. En esta fase, podran comprar els abonats del Levante UD SAD de la temporada 2012/2013 que no posseïsquen cap acció del club, que podran adquirir fins a un màxim de dos accions, i els abonats de la temporada 2012/2013 que només posseïsquen una acció, podran adquirir una altra.

Les accions es podran a la venda en les oficines del club, síties en l'estadi  Ciutat de València de dilluns a dijous de 9 a 14:30 hores i de 16:30 a 19:30 hores i divendres de 9 a 15 hores. El pagament de les accions es podrà realitzar en efectiu o amb targeta, i serà imprescindible presentar el DNI original i l'abonament de la temporada 12-13

Posteriorment a esta primera fase, hi haurà dos fases més de venda d'accions:

-En una segona fase des del 10 de juny fins al 10 de juliol d'enguany, qualsevol accionista podrà adquirir un màxim de 50 accions, atenent-se les peticions per rigorós orde de sol·licitud i fins a cobrir l'oferta.

-En una tercera fase, i si anteriorment no s'haguera venut la  totalitat de les accions indicades, qualsevol interessat podrà adquirir fins a un màxim de 100 accions.