Pedro López, Juanfran i Barkero s´exerciten al marge
There are no reactions yet. Be the first!
Barkero va tornar a Buñol després de la visita rutinària efectuada a la clínica del Doctor Mikel Sánchez a Vitòria aprofitant la jornada de descans del planter blaugrana. El mitjapunta basc es recupera de l'elongació del bíceps femoral amb una inflamació del tendó pròxim que es va produir en el primer acte del duel davant del Real Mallorca. Barrkero s'ha sotmés a tractament de fisioteràpia. Per la seua banda, Juanfran seguix el protocol establit en la recuperació del colp que va patir en el xoc davant del Mallorca. El lateral s'ha exercitat suaument en el gimnàs de les instal·lacions de Buñol mentres que Pedro López es recupera de les molèsties en el genoll dret i ha rebut tractament de fisioteràpia.