Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD va inaugurar la Penya llevantinista Barkero
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va inaugurar en el dia d'ahir una nova penya llevantinista. En este cas, representants del club van assistir a la inauguració oficial de la Penya Barkero que compta amb uns orígens molt curiosos, ja que van ser uns jóvens aficionats granotes els que van decidir crear la penya i atorgar-li el nom del jugador del Levante UD gràcies a la bona relació del propi futbolista amb ells.

El conseller Javier Martínez, els jugadors Barkero, Iborra i Diop, el director de l'Àrea Social, Vicente Herrero, i el president de la Delegació de Penyes, Vicente Cosido, van estar presents en este important acte amb què va quedar inaugurada una nova penya llevantinista.