Jalid Kerkich, convocat amb la Selecció Olímpica del Marroc per al torneig de classificació de Londres 2012
There are no reactions yet. Be the first!
Jalid Kerkich ha sigut convocat per la Selecció Olímpica del Marroc per a la disputa del torneig de classificació dels Jocs Olímpics Londres 2012. El jugador haurà de concentrar-se amb el combinat marroquí el pròxim 21 de novembre per a començar a preparar amb la Selecció els encontres que disputaran del 26 al 10 de desembre.
El 26 de novembre El Marroc s'enfrontarà a Nigèria, el dia 29 a Algèria i el 2 de desembre, Senegal serà el rival del combinat marroquí. Les semifinals, que enfrontaran als dos primers de cada grup, es disputaran els dies 6 i 7 i la final, i l´encontre pel tercer i quart lloc, es jugarà el 10 de desembre.