Skip to main content
Primer Equip
Javi Venta i Nano es perdran el primer partit de 2012 davant del Mallorca
There are no reactions yet. Be the first!

Javi Venta i Nano no podran participar en l'enfrontament que estrenarà 2012 en la competició de lliga en Primera Divisió que enfrontarà al Levante i al Mallorca en l'Estadi Ciutat de València després de la parada nadalenca. La cartolina groga que Cerro Grande va mostrar al lateral durant el partit que esta vesprada va enfrontar al Levante i al Granada en el feu de Los Cármenes ocasiona suspensió al convertir-se en la quinta amonestació del seu cicle. Per la seua banda, les dos cartolines grogues que va veure Nano, la segona amb l'encontre ja finalitzat, li impossibilita formar part de l'onze inicial que s'enfrontarà a l'esquadra balear el cap de setmana del set i huit de gener del 2012.