Jose Mari es retira de l'entrenament per unes molèsties en el quàdriceps
There are no reactions yet. Be the first!
Jose Mari s'ha retirat de l'entrenament matinal que la plantilla de Levante ha efectuat des de les 10:45 hores en les instal·lacions de Buñol per unes molèsties en el quàdriceps de la cama dreta. Després d'una primera exploració, i com a mesura estrictament preventiva, ja que no hi ha futbol este cap de setmana, els servicis mèdics de l'esquadra blaugrana han decidit que el futbolista es retirara de la sessió matinal i se sotmetera a tractament de fisioteràpia en la sala mèdica de la Ciutat Esportiva.