Skip to main content
Primer Equip
Juan Antonio Sánchez rep la menció honorífica en el Dia de la Seguretat Privada
There are no reactions yet. Be the first!

El director de Seguretat del Levante UD, Juan Antonio Sánchez, va rebre una menció honorífica en la tercera edició del Dia de la Seguretat Privada, celebrat en el Palau de la Música el passat 13 de maig.

A l'acte van acudir, entre altres, el Delegat del Govern, el conseller d'Interior i el Cap Superior de la Policia de la Comunitat Valenciana.

En este esdeveniment se li va donar menció honorífica a aquell personal de la seguretat privada que va destacar en les seues funcions de manera excel·lent i que en l'exercici de les seues funcions va col·laborar amb els cossos i forces de l'estat.

Juan Antonio Sánchez va ser un dels condecorats amb esta menció per la seua col·laboració i bon fer al capdavant del Departament de Seguretat del Levante UD.