Skip to main content
Primer Equip
Juan Ignacio Martínez: “És un punt per a tindre molt en compte”
There are no reactions yet. Be the first!

Juan Ignacio Martínez va magnificar el resultat aconseguit en l'Estadi Ramón Sánchez Pizjuán. “És un punt per a tindre molt en compte”, va advertir i va aprofundir en la seua anàlisi. “Hem pogut perdre. He de felicitar al Sevilla perquè fa un futbol molt bo i estic segur que estarà en la part alta de la classificació perquè ho demostren setmana a setmana”, va relatar accentuant el significat de la igualada obtinguda davant d'un adversari molt complicat. “El Sevilla juga a un ritme de molt de desgast físic, com va demostrar davant del Barcelona i Real Madrid, amb dos bandes molt profundes i sempre pots perdre”. El tècnic va confessar que al seu equip li havia faltat major presència en la contornada de Palop. “Ens va faltar eixa pausa per a robar i haver recuperat, però era complicat”.