Skip to main content
Fútbol Base
Jugadors convocats per a jugar un encontre amistós amb les Seleccions valencianes Sub-14 i Sub-16
There are no reactions yet. Be the first!

Diversos jugadors de les categories de formació del Levante UD han sigut convocats per a disputar un encontre amistós demà dimarts amb les Seleccions valencianes Sub-14 i Sub-16.

Amb la primera d'elles jugaran els llevantinistes Mohamed Diop, Marc Antolí i Álvaro Alós, que hauran d'estar a les 16 hores en el Camp Mundial 82 de Catarroja per a posar-se a les ordes de Juan Pérez.

Per la seua banda, els llevantinistes Iván López, Álvaro Traver i Rubén García jugaran amb el combinat dirigit per Óscar Medina a les 18:15 hores en el mateix escenari.